Var försvinner tiden???

I bland kan man undra....känns som att jag är rastlöst...och inte har nått att göra...men i verkligenhetn har jag tusen saker att göra. Men orkar inte ta tag i allt. Jag skulle behöva tvätta,städa,baka, osv... Men jag orkar inte så i stället sitter jag är på datorn och kollar på tv.. Men lite duktig har jag varit eftersom jag har varit och tränat idag. Det var en blanding av yoga,pilatus och något jag inte kommer ihåg vad det heter. men blev inte så trött men oj vad kan känner i musklerna och i min rygg. Får se hur det känns i morgon, säkert jätte mycket.



Nu har jag bara 3dagar kvar på BR känns lite konsigt faktiskt att komma tillbaks till skolan..men rätt skönt enda tills jag och sofia bröjade diskuterade alla arbeten vi skulle bröja med i skolan. Då blev det inte lika kul.

image44

Den lilla trötta flickan



Saknar..........


Kommentarer
Postat av: Karin

Sånt är livet....
Mamman

2008-03-26 @ 08:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0