Mässa och allt på engelska

Tog lite paus från mitt pluggande och beslöt mig för att blogg i stället det är mycket roligare :)
Idag gick jag upp i ganska god tid för att hinna plugga innan jag och Amanda (assitent) skulle gå på mässa om min utbilning om usa. Det var CIS som hade mässan och det var massa skolor där för oilka länder. Det bästa av allt var att "min" skola var där och pratade och förklara de.
Vi fick dit vid kl ett efter vi hade ätit mat.

 

När var hade varit där en stund och hade pratat med tjejen som kom från skolan jag ska söka, gick vi och tog en fika innan seminariet skulle bröja...

 
Amanda hjäper mig att läsa om skolan...lite svårt eftersom allt var på engelska...

Jag lyssnar...:)

University of California San Diego blir det jag valde och även det jag ska söka på tisdag...nu hoppas man bara på att man ska komma in oxå!! Men det ska jag!!

Mitt MÅL!!

Tack för idag Amanda och hjäpler mig värkligen med det här....och hoppas värkligen att du kommer och hälsar på om min dröm blir sann...

Det är svårt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0