Huvudet fullt av saker

Jaa det är mycket som händer i mitt huvud..hinner inte änns tänkta på allt. Det är massa som står på listan, konfermation, anna fyller, morsdag, student, mamma fyller, Bröllop, min avslutning, exarbetet måste vara klart, jag måste hinna att gå till praktiken Jysk i bäckebol, måste hinna jobba på hemtex, måste hinna göra kursena på jysk i Uddevalla, Fixa med alla papper till ansökan till usa, Måste kolla vad som kommer hända med lägenheten, Mamma och pappas silverbröllop, mormor och morfar guldbröllop.. Jaaa och lite till...Sååå jag känner mig lite stressad och snurrig


Kom presic hem från Halmstad efter att firat Williams födelsedag med hans släkt och anna min mamma och pappa.  Var trevligt med godmat på harrys!! Idag tog vi en rund tur och hitta runt i halmstad och shoppad lite..hittade klänning till något av alla tillfällen :)



Skål i Halmstad!!!





känns konstigt att förstå, och jobbigt också..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skål!

2009-05-22 @ 21:58:11
URL: http://mandizens.blogg.se/
Postat av: Carin

Skål skål :)

2009-05-23 @ 09:07:48
Postat av: Linnsan

Du maste hinna traffa mig nasta vecka

2009-05-24 @ 07:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0