Sorry...men har varit mycket..

Förlåt.....jag vet det är dåligt av mig att inte skriva. Har letat lägenhet. Mycket i skolan och andra saker som hänt. Har läxor varje dag, i bland är de svåra och i bland lätta..men mina kompisar hjälper mig. Nu är jag hemma hos en av tjejerna för vi får våran lägenhet i morgon. Vi har varit på ikea och köpt masssa saker!! Vi behöver allt till lägenheten för de är inga möbler och ingenting! Jag lovar att visa bilder när vi väll har kommit dit och packat upp. Jag vet inte om vi har fattat men jag kommer flytta i hop med de tjejerna jag umgås med mest här. Två från brasilien och en från Spannien!
Har varit väldigt trött idag...så ska snart sova..för i morgon blir det FLYTT! Shit alltså vad saker man har, har varit här i en månad och har redan masssa saker hur ska det går efter nio månader??
Saknar alla hemma!!
Pluggar i solnedgången..avensjuka?
Lite från min vardag!!
Lagar mat!! :)
Bästaste chefören i stan...hehe

Finns här för dig, om du finns för mig!!

Kommentarer
Postat av: Margareta

Finns det plats för gäster ? När kan jag komma?

2009-10-13 @ 11:44:01
Postat av: Mamman

Jag först :-)

2009-10-13 @ 22:21:20
Postat av: Ditt barn

Jag saknar digg jätte mycket

2009-10-13 @ 22:24:16
Postat av: Carin

Jag också. Ska bara vänta på min vinst på 167 miljoner först. Ha det bäst. Ingen dålig utsikt att plugga i.Kram!

2009-10-14 @ 08:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0