hyrt bil och utgång i PB

Idag är det fredag jag är lite seg eftersom vi var ute i går på ett ställe, det var roligt att komma ut och kolla hur amrikanderna festa! :) Vi (jag och två från brasilien) tog den bilden som vi hade hyrt, alla har bil här och det är jätte jobbigt att ta sig fram med buss, allt tar så lång tid. Med bil till pesific bech tar det 10min med buss tar det en timma..helt sjukt konstigt.
Jag har nu varit med två tejer från brasilien det är jätte snälla, väldigt öppena och trevliga. Det är bra också för de vill träna sin engelska och därför pratar de offta engelska med varnada, men så klart i balnd blir det portogisiska, jag fårstår ibland vad de säger eftersom det är rätt likt spanska. och jag har ju omgås med alexandra och pedro så mycket så jag har bröjat fatta vissa ord! Det är jätte bra, eftersom vädligt många här pratar spanska också!
Nu får ni lite bilder från igår! ni (läsare) värkar gillar när jag lägger upp bilder! :)
I våran hyrbil! :)
Lycklig!
Spannien, brasilien, brasilen, usa :)
Partyyyy!
galen....;)
Ska ta och äte lite frunkos nu!!
miss you

Kommentarer
Postat av: Carin

miss you to :)

För det var väl skrivit till mig?

Själv ska jag äta kvällsmat (tacos) snart.

Älskar när du lägger upp bilder och både tittar och läser noga. Fin klänning du har :)

Kram!

2009-09-18 @ 19:49:33
Postat av: Margareta

Toppen Marie att kunna kolla in allt du har for dig.

2009-09-18 @ 20:26:21
Postat av: Mamman

Kul med bilderna! Ser ut som om ni hade kul. Kombinationen bil och fest verkar riskabelt. Ibland får man ta bussen trots att det tar lite tid.

Du kommer att bli en hejare på språk :-)

2009-09-19 @ 08:16:59
Postat av: Amanda

Party Marie i USA :) fin topp e den ny?

2009-09-19 @ 18:06:23
URL: http://mandizens.blogg.se/
Postat av: marie

jag köpte klänningen när jag var i spanien! :) så den är rätt ny! hihi

2009-09-19 @ 19:20:15
Postat av: Linnsan

Skit snygg klänning snart är det din födelsedaggggggg grattisss grattissss

2009-09-20 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0