Jag röstade rätt!

Igår i Göteborg hämtade jag nycklarna till lägenheten sedan blev de en skön eftermidda med min sköna bästis sissi. Vi åt jätte gos mat och fikade i solen ute i goa göteborg. Det blev också så att vi tog tag i att rösta eftersom vi båda visste att vi inte kunde rösta på valdagen passade vi på att göra de igår. Och så klart röstade både jag och sissi rätt. Och vad är nu rätt? Haha vi får väll se vad som händer den 19sep.
Röstade och klara!!
Idag har jag dubbelpass på jobbet jobbar morgon och kväll. Så idag har jag varit hemma underdag har precis bakat kakor...gud jag är dålig på att baka varför ser de inte ut som de gör i boken?? Hmmm alla säger att jag är lik min farmor men nopp inte på detta planet....föästen saknar jag farmor enorma stor och goda bullar hon brukade komma och lämna.

Kommentarer
Postat av: sissi

haha tur att klistermärket syns så bra!!

2010-09-14 @ 16:48:37
Postat av: Margareta

Nu har jag också röstat i Nordstan.

Jag röstade också på rätt parti/er.

Vinner man något då?

2010-09-17 @ 09:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0