7 timmars resa...

Jupp efter 7timmar resa är jag tillbaks i Göteborg igen..Har varit i sälen nu i fyra dagar å umgås med min sissi det har varit jätte kul :) Vi har hunnit med en hel del..Det bröjade första dagen med att vi skulle åka skidor..jajemen detta skulle gå bra tyckte jag..nu vi åker upp i liften, tittar sissi ner å säger där är puka backen..ska vi ta den? Jaaa det gör vi tyckte jag...där var det lös snö och lite gupp...När vi väl kommit ner i backen tyckte jag den var VÄLDIGT brant..å frågar sissi men är detta pulka backen..nee..detta är en svart..å jag bara aaaaaaaaaaaaaaa...jaja..jag kom ju ner i allefall ;)

Sedan blev det maskerad å HC var också super kul..Det var kul dagen efter när två bakis brudar skulle försöka åka sidor dagen...vet inte hur många gånger vi ramlade..och sissi fick faktiskt in året vurpa inte lilla de..haha

Vi gjorde också en super het snögubbe...han hade till och med hår :)

image25  image26

                                                       Han trivdes vill jag säga....


Och i morgon bröjan min Lia på Br-leksaker...du må tror vad här ska lekas...hehe..hoppas det blir roligt....

Pussar till ALLA


När man ser nått man vill ha...varför kommer då en tönt på bussen?


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

så söt snögubbe :D

2008-02-10 @ 19:40:19
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Carin

Tur att du kom hel hem efter alla era bravader. Söt snögubbe ni har gjort. Klart han trivdes med så bra sällskap :) Ha så kul på Br. Kramar från mig.

2008-02-10 @ 19:41:45
Postat av: sissi

haha du va ju grym i svartisen! stupa ju iaf inte rätt fram som vissa andra! hehe:P grymt kul att ha haft dig här! fastän att jag är helt slut!!:P puss puss

2008-02-10 @ 19:42:33
URL: http://sisssi.blogg.se
Postat av: Barnet

Lycka till i morgon och glöm inte att boka.

2008-02-11 @ 00:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0