En värld av långa nätter...

Ååååå jag bara njuter att vara ledig..semstern fortsätter..I tordags åkte jag till smögen Och var med Carin..solen sken och det var jätte varmt..När jag kom dit gick vi ner till sjöboden och la oss och solade..Carin frågade ska du ha solkräm..jag bara Neeej jag ska bli brun..haha...som visade sedan att jag blev en kräffa i stället ;) I sjöboden åt vi jordgubbar,melon och en as god bulle..När vi båda såg ut som två kräftor bestämmde vi oss för att gå på bryggan en stund där vi också hittade oss varsin glass.  När vi kom hem var vi jätte trötta och tog det lite lungt..Sedan bröjade vi med middan...as god blev den..

                  
På g att bli kräfta.       Jag bara njuter....                   Mmm MAT!!                         Carin blev också röd :)

Efter att ha varit vaken värkligen HELA natten så åkte jag hem till Linn..och vi bestämmde oss för att gå å se på bio.. det blev ju så klart Mamma Mia som hade premiär just igår...Filmen var as bra..och efter bröjan på varje låt..hör man linn "Åå denna låten är så bra" haha ocvh det var faktiskt sanning..

                                                                      
                                                                                GANZTER??

Jag och sissi har bestämmt var vi ska göra våran semster..Vi drar till Malmö...Vi drar Malmmmö...hehe nästa helg kommer vi så se upp alla skåning..har kommer Dalslandsbrudarn..hehehe..

pusss

Vi är så lika men ändå så oilka....varför känns allt så rätt??

Kommentarer
Postat av: Linnsan tvilling. brunnet eller va de stavs skit kan inte

Ganster det är bara du som gillar sånt men rutig shjorta kan vi slås om..........

2008-07-13 @ 22:26:09
Postat av: Carin

Det var jätteroligt att du kom och hälsade på och vi hade det riktigt mysigt. Hoppas att du snart kommer tillbaka och ha det så kul med Sissi i Malmö. Ta det nu lugnt med skåningarna :-)

Kram kram!

2008-07-13 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0