På allt och ingenting

Just för till fället funderar jag på allt och ingenting...Fattar inte hur man kan få plats med så mycket i huvudet på en och samma gång.. Tänk om man skulle kunna bestämma vad man vill ha kvar och vad man vill ta bort i hjäran vad mycket lättare allt skulle bli då...Sedan fattar jag inte häller varför allt som sägs i skolan bara kan glömmas bort så lätt...jag fundera tillbaka idag om vad vi pratade om på butiksekonomin innan vi slutade..men kom på att jag hade ingen anning..
Alla säger hela tiden tänk inte så mycket..det blir så mycket lättare då...men jag har värkligen försök men det funkar inte..och om jag försöker få bort tankarna så drömmer jag allt i stället och vaknar på morgonen och kännes som jag har varit vaken hela natten...


I bland klara man det bara inte....



Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya....

Kommentarer
Postat av: Carin

Koppla nu av och ha det så kul med skåningarna. Behöver du till vilohem sedan så välkommmen till Ljunggatan på Smögen :-) Kramar till dig!

2008-07-17 @ 19:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0