Äntligen ledig!!!

Tja!
Nu har jag inte bloggat på ett tag vet inte rikigt varför...men har liksom inte haft tid eller lust.. Men idag är det fösta dagen på min semester så nu kanske det blir mer bloggad..

Ja vad händer då i mitt liv för tillfället... Vet ej rikigt.. har varit lite deppig ett tag..men hoppas på att jag är på väg upp i från detta nu.. Tror det berodde på att jag bor hemma nu och massa saker känns lika dant som för ett år sedan innan jag flyttade till gbg. Men nu ska jag försöka få bort DeppMarie och min med partypinglan marie istället ;)

Har  nu två veckors semester från jysk..det känns så gött..det är kul på jobbet med ändå är det så mycket skandaler och massa annat som händer där..pratat med alexandra och vi har kommit fram till att säsong nummer 2 i dokusåpan jysk precis börjat... Vi får se hur det slutar..uppföljing kommer...

I morgon ska jag hänga med mitt barn linnsan och min lilla sissi..det ska bli mysigt vi får se vad vi hittar på men nått kul blir det alltid när vi tre brudar hänger ihop..

     
                                                     I från våran trevliga dag i kungshamn/smögen! :)


Ha det bäst!!

Minnnena kommer i fatt mig.....


Kommentarer
Postat av: Carin

Ha en härlig semester. Vi ses på torsdag. Kram kram!

2008-07-07 @ 18:25:26
Postat av: Linnsan

Marie ska du till smögen nu igen

2008-07-07 @ 23:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0