Rastlöshet?

Man kan säga att det är en rätt stor skyllnad i från att bo i central Göteborg än att bo mitt ute på landet. Jag har redan bröjat bli rastlöst och jag har bara varit hemma i 4dagar. Hur ska detta sluta? Vem vet jag kanske kommer in i något lungt efter några veckor. Men nu känns det som att det inte finns så mycket att göra här hemma.-..klart det finns saker att göra så som laga mat och gå i skogen. Men om man ska ta sig någon stans med tillexempelbuss så går det kanske två om dagaen eller nått (om man har tur) lite skyllnad i från Domkyrkan där det går hmm.. ja en varje minut,

Men man kan ju se fördelarna att vara hemma..inga grannar, mat i kylen,kläderna blir kvättade, egen bil :) 

Ja om man gämför på det viset så är det rätt bra att bo hemma...hehehe 

    
Skönt att man kan välja var man vill bo ;)

Japp min nu är jobbet igång igen..känns ändå rätt skönt att vara tillbaks. Men man blir ju rätt trött efter en dags jobb. I stället för att sitta i skolbänken.  Men blir liksom trött på två olika sätt..i skolan är det huvdet och på jobbet är det benen.

Igår var jag hemma hos Alexandra det var jätte kul det blev god mat och gitar med sång sånt gillar jag :)

Hej hopp ha det bäst!!

Pusss/M

Var kommer känslor ifrån??


Kommentarer
Postat av: Carin

Ha en härlig midsommar och kom gärna o hälsa på oss. Kram kram!

2008-06-18 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0