Ett klipp blev det

Tisdag som kändes som en måndag..men skönt är de..eftersom veckan bara blir fyra dagar lång i stället för fem dagar lång...så super skönt. På jysk kom det varor och jag har plockat halva dagen, sedan fixade jag och martina bland duchdraperien, Blev super snyggt. :) Altt på rätt plats med rätt skyltar.

Slutade klockan fyra gick hem sedan sprang jag ner till frisören för att få en klipp tid som jag sedan fick efter 20 min perfekt. Jag gillar frisörcenter nära mig och bra pris. 299kr för en klippning mitt i göteborg det är super bra tycker jag som är student.

Nu kommer bildern jag utlovade igår. Från tatueringsbruden :)


Nååå? Hehe ser det bra ut?



Snacka om konsentrad....



FINA :D Mina stolta prickar. Tack Pedro att du ställde upp och vågade!

Finns en film oxå.. men kan inte lägga upp den på bloggen tyvärr. Snart börjar Andra avenyn som jag ska se på det ska  bli kul.

Vågar du?... så vågar jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0