Nu är det bara Hg kvar :)

Vågen visade att jag nu gått ner ännu mer och till mitt mål är det nu bara 6hg kvar.. :) Det har varit en hård resa men snart är den över..men väldigt nyttigt också. Nu vet jag exsakt vad som är bra att äta och vad som är dåligt. 
Var på jysk idag. Jag interjuade två i personalen till mitt exarbete. Tänkte skriva lite i morgon innan jag ska till skolan, jupp i morgon blir det skola eller inte rikigt skola vi ska dit och lyssna på oilka företag.

I lördags var det sol igen :) Jag blir som en solstråle själv när jag ser solen. Tog en lååång som morgon.. Sedan träffade jag, pedro och alexander. Pedro skulle tatuera så jag och alexander och Amanda tog och spelade lite minigolf. Det var kul. Amanda blev vinnaren men jag skyllade på att hon faktiskt har grönt kort i golf. Jag och alexander fick trösta oss med en glass i solen.


 
Alexander leker att han tatuerar.....                                        Pedro i solen...


 
Alexander och Amanda                                                      Här fick jag faktiskt hole in one ;)

Nu bjuder jag på en crazy bild som blev tagen i helgen :)



Nu har helena min vecko gäst kommit (ni som inte vet min kusin). Snart ska vi gå och handla lite...


Många man måste tänka på i bland....

Kommentarer
Postat av: C

vad är målvikten då? :)

2009-04-20 @ 19:46:11
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Marie

Den är 58kg :)

2009-04-20 @ 20:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0