saknad...

Det är skönt att men vet att min blogg är saknad när men inte i skriver på ett tag. Det är många som frågar varför jag inte bloggat.. Men mitt svar är nog bara brist på tid och ork. Påsken är här, och jag är hos mamma och pappa. Igår var vi hos mormor och morfar åt jätte god mat och målade ägg. Denna datorn är lite knäpp så jag har tuvär inte några bilder på mina fina ägg men hoppas ni klara er ändå.
Efter det åkte jag och sissi och camilla ner til stan för att vara hemma hos sandra och robin i deras nya lägenhet, den var super snygg :) Kommer nog bli mer fester där tror jag allt!! Det blev sedan Mortens som avslutade med en lååång promenad fem klockan 3 på natten från bussen. Men jag och sissi var starka och överlevde.. hehe

Solen skiner och jag sitter här får någ ta och gå ut en stund...lovar att sköta mig bättre till nästa gång med bloggen.

Hoppas ni har haft en super påsk det har jag.. I kväll ska jag tatuera..de ni!? hehe



godis är gott..jag fick äta lite ändå...men jag gick oxå i mer än tre timmar för de...

I bland känns det som man behöver en paus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0