Tatuerings debuten.

Något jag verkligen gillar är ledigheten...Att få sova hur länge man slipper att sätta den jobba klockan som ringer och väcker en. Idag har jag inte gjort så mycket, lagat lite mat och gått på promenad.
Har försökt att sätta mig ner och skriva lite frågor till personalen på jysk som mitt arbete, har gick sådär. Pappa har i allefall hjälpt med med deklarationen idag så nu har jag bockat av det med på "att göra lista".

Min tatuerings debut blev lyckad. :) Tre fina prickar blev de. Har dom på mobilen..men som ännu en gång så har jag dum datorn så mina bilder inte kan gå in. Lovar att visa dom när jag kommer till göteborg. Gjorde även en film för att värkligen bevisa att jag gjort en. Jag är stolt nu!

Camilla våran festfotograf från i lördag har fixat min bilerna så ni kan få ett lite urval här! :)

 

 

 

Det var en kul kväll tyckte jag!! :)

Min diet går framåt har nu tappat 4kg och 10centmeter i midjan. Är stolt över mig själv! Att jag snart har klarat mitt mål..inte så många veckor kvar.

Ta hand om varandra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0