Upp och ner...

Denna veckan har varit upp och ner...därför har jag helt enkelt inte viljat skriva. Har helt enkelt inte kännt för att skriva. Plus att det har varit sol oxå..så då vill man hälst vara ute i solen hela dagen och bara njuta. Helena har varit här förra veckan min lilla innebonende. Det gick jätte bra. Ibland märkte jag ju inte änns att hon var här ;) haha..
Sissi kom också ner under veckan..var fika time och bio. Det var super.

Förästen en viktig sak! Det är nu bara 1 Hg kvar av mitt mål!! hehe..

Helgen var också helt perfekt. Med massa roliga saker och med en STOR SOL på himelen kan det ju inte bli bättre!!


Jag och mina trasiga byxor ;) hehe bilden talar för sig själv, hur min helg var!



Denna veckan blir kort, Ska bara vara på jysk tre dagar sedan blir det uddevalla som gäller, och hem till mamma och pappa.


Koppla bort allt du inte orkar tänka på....

Kommentarer
Postat av: Nena

Tack för att jag fick bo hos dej:):) Supersnällt :D Hade inte överlevt veckan annars.. Snygga byxor ;P hehe O ny tröja ;P

2009-04-28 @ 19:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0