är julkändsan på väg....?

granen är uppe julduk på plats drukigt glögg och ätit pepparkakor.....20grader varmt varit vid poolen, går i kjol, och över allt palmer. Ja det är inte som vanligt, jag strävar för att komma i jul stämning. Jag har varit mycket med camila nu min klass kompis, vi säger att vi är två vädligt upptagena kvinnor, men igentligen har vi inget att göra..hehe men de är sååå skönt, bara ta dagen som den kommer, sova hur länge du vill, gå till poolen åka och handla läsa en skvaller tidning. Som ni kanske förstått har jag lagt mitt festade lite på hyllan. Klart jag gillar festa men i bland kan det bli för mycket om man inte festa jämt så blir det roligare tror jag.

Idag har Jenny den svenska tjejen flyttat till La Jolla så nu är vi grannar. Hennes rumkompisar ska resa i usa en månad sedan åker de tilbaka till Sverige för evigt. Jenny hejade med mig och camila vid poolen idag och sedan har vi varit på Bio! :) det var en kul film. Did You Hear About The Morgans?

I morgon blir de Ikea jenny behöver fixa saker till sin nya lya och Camila har aldrig varit i ett ikea så två blonda tjejer vill gäna visa upp stålt vårt Ikea, jag är ute efter svensk julmat det är en orsak jag vill dit. hehe hoppas på resultat.
Jag är ju van att hugga men nej nej inta här, här ska man bygga i hop granen..
Glögg och pepparkakor... jag visar svenska traditioner till brasilen!

Nå inte så illa va?? :) Jag är nöjd!!







SAY

Kommentarer
Postat av: Carin

Jättefin gran...och glögg o pepparkakor...kan inte bli bättre :)

2009-12-20 @ 09:19:16
Postat av: Anna

Vad fint!!!! Var glöggen god?

2009-12-20 @ 09:53:22
Postat av: Mamman

2009-12-20 @ 10:00:56
Postat av: Mamman

Snyggt!

2009-12-20 @ 10:01:31
Postat av: Margareta

God Jul - fint Marie!

2009-12-20 @ 13:48:04
Postat av: Camila

OMG! I´m a kind of famous in Sweden! hehehehe

I really liked this drink! What´s its name???

Miss You!

Beijos from Brasil!

2011-02-09 @ 15:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0