Christmas tree is bought

Snart ska vi få lite jul kändsa i lägenhten, idag har jag och camila varit och inhandlat lite jul saker och det viktigaste var ju granen. I morgon ska den på plast med ljus och kulor!
Idag var vi och promenade på stranden sedan tog vi och la oss lite vid poolen. De andra tjejerna är fortfarande i NY och kommer hem på söndag.
I tisdags var vi ute, Jag och camila, mötte upp de svenska tjejerna. som var med några tyskar och två från här usa. Var roligt att camila följde med hon brukar inte vara med annars. Hade en kul kväll! Synd bara att två av svenskorna ska åka tillbaka till Sverige snart...men måste alltid säga hejdå till några..
Idag har jag köpt en svaller tiding för att försöka läsa lite mer engelska saker, även när jag koller filmer på dator tar jag utan tex. träna träna träna...
Har haft jätte ont i min lilla mage, vaknade på onsdags morgonen och kunde knappt röra mig, kändes som någon stoppade knivar i mig. Men nu känns det bättre. hoppas verkligen att det inte kommer tillbaka.
Vid La jolla Beach!
Jag sittade på konstiga träd ;)
många tankar flyger i luften!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Nu vill vi se granen!

2009-12-19 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0