I bland är man knepig

I bland är man allt knepig, ena stunden är man super stessad orkar ingenting. Vill bara vara själv och inte göra nått. Nu har är jag såååå uttråkad..haha, har städat hela lägenhet fixat allt redo för julen. Idag frågade jag Pedro om han ville spela kort med mig i webbcameran, (vad skulle jag göra, fanns ju ingen att spela med här hemma), Men han tyckte de inte var någon bra idé för han trodde jag skulle fuska..haha som han kanske har rätt..;)


Tjejerna är skockade i NY pga. all snö, deras flygbolag ställde in alla plan till L.A, idag fick de reda på att deras flyg kommer att vara 25dec. Alltså efter julafton. De fick panik åkte till flygplatsen..men ingen kunde göra nått. Lorens mamma kommer till San diego i morgon, hon kan ingen engelska och ska bo här med svenska marie..haha kommer bli kul. Men camila och jag ska hämta henne i morgon. tuuuuur att camila kan prata med henne.
Tjejerna kommer förhoppningsvis i morgon i stället de hade bokat om planet till chicago och sedan L.A. Rörligt värre.

Själv sitter jag här nu i väntan på julen, har varit och inköpt en nyårsklänning idag, chooade men sant den är VIT ;) vem vet jag kanske ändrar mig innan nyår, men tror inte de.
tänker vi samma, tror du eller kanske inte....vad är bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0