mamma i San Diego!

Yes nu är mamma i san diego och hälsar på mig!! Jätte kul!! :) någon som tar hand om mig och hjälper mig!! Hon kom i torsdags och i går fredag var vi på min skolavsluting, fick ett diplom att jag har deltagit i engelska kuren, eleverna håll tal och jag och min music klass sjöng.
vädret är för tillfälligt, vääääldigt dååååligt. har inte varit så här kallt på hela tiden, känns inge kul nu när mamma är här för att få sol..men men vi hittar på andra saker. vi ska shoopa jul klappar, ätit god mat, ska till L.A :) och kolla in Hollywood. Sedan ska jag visa Downtown. kommer nog bli jätte bra!
Idag har vi varit på banken, fixat med sånt som jag inte fattar...sedan har jag fixat ett annat bättre abounemang till mobilen! :) alltid bättre när mamma är med och kan hjälpa mig.
Nu är det snart sov time här...mamma sover redan eftersom hon är trött. tiden är ju så stor skyllnad...
Godnatt alla hemma i Sverige!!

Låååååååångt......

Kommentarer
Postat av: Carin

Grattis till ditt diplom. Du är jätteduktig :)

Är säker på att ni har det mysigt även om vädret inte är på topp.

Ha det bäst o hälsa Karin.

Kram!

2009-12-06 @ 10:10:31
Postat av: Margareta

Ja, ni ser ut att ha det bra. Kul med skolavslutning och diplom. Visst har du väl lärt dig en massa!!! Men du har nog för stora krav på vädret, tänk på oss som bara har Göteborgs regn och blåst.

Hälsningar

Margareta

2009-12-07 @ 12:29:18
Postat av: Karin

Idag har vi samma väder som i Göteborg. Det bara vräker ner, blä.

2009-12-07 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0