movie time med cholklad

Ligger i min säng med en krokodil på ena sidan och en flodhäst på andra. Har ledat här halva dagen, solen sken idag. men hade ingen energi att gå ut och njuta av den, jo det försäten en liten promenad till affären blev de. Jag var tvungen att fixat nått till mitt hår..det ramlar av:( efter att ha blekt de nio gånger vill det inte vara med längre. Gick till en frisör som hjälpe mig att fixa någon slags protein.

Mamma åkte hem igår, det var inte kul...:( vi har haft jätte bra dessa 10dagarna. Men det är tur att internet och tel finns.
De andra tjejerna jag bor med har åkt till NY i 6dagar, hade gärna viljat åka dit..men i Csn tycker nog inte att studener ska resa för pengar utan bara betala skolan, så NY får vänta för min del. Känns lite ensamt här i lägenheten. men skönt också att man får vara själv...är man inte van med här.
Mina rumskompisar vill gärna läsa min blogg men är lite svårt när den är på svenska säger dom. men jag är för kass på att skriva på engelska, så om jag hade skrivit på engeslka hade dom nog inte fattat i allefall...hahaha..

Har precis sett på en film The bucket list, det är två män som har canser och ska dö inom 6månader. och gör allt de alltid velat göra. var en bra film. jag tittade på den online kostade inget och funkade jätte bra.
Mycket tankar ni innan jul, utanför är det sol och palmer ingen snö. Men hör lite jul musik här och där. det är bra. men känns ju lite konstigt att inte vara hemma för förska gången på 22år. Att inte åka till mormor och morfar, sitta i soffan och vänta på jultomten...vem ska nu ta min plats i soffan???? och lilla julafton med sissi dagen före ingen iår..
Jag kommer fira med Lethisia och hennes pappa, Loren och hennes mamma, Camila en klasskompis från brasilien, och min svenska kompis Jenny! :) Vi ska julmidda den 24 på kvällen och fira på natten.. vi har ingen gran ännu, men det ska jag fixa. ingen jul utan en gran..




Jag blir så glad bara jag tänker på dig!!

Kommentarer
Postat av: Carin

Du kommer säkert att få en jättefin jul även om den inte blir som vanligt. Klart du ska ha gran...och julklappar är på väg:)

2009-12-15 @ 19:38:49
Postat av: Nena

Det blir nog Tindra som tar din plats ;) Hon tycker om mormors soffa.. frågan e bara om hon vågar sitta bredvid Hasse ;)

2009-12-16 @ 11:41:33
Postat av: Margareta

Testa att skriva ett par meningar på engelska varje gång. So what om det blir lite fel.

2009-12-16 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0