what happens in vegas stays in vegas

Kom hem från Las Vegas i lördags, var helt död efter två dagars drickande, dag som natt... Vegas är nog mer galet än jag trodde. du kan göra allt du vill, dricka på stan röka precis överallt, dricka på morgonen kvällen...vara helt crazy helt enkelt.
Jag kan inte berätta allt vad som hände är för inväcklat. men kan ju säga att men behöver inte vara rik för att åka dit, om man är tjej och ännu bättre tre blonda tjejer, så får man allt gratis, champang, jordgubbar, drinkar, inträde, egen vakt, egen toa så du slipper stå i kö, två bartändrar som bara servera erat bord. Ja man kände sig värkligen som speciell. Var nästan för ovärkligt..
På gatan!
gartis är gott!!
Jordgubbbar.....'Mmmmm
Om tre dagar kommer mammma!!! Ska bli jätte kul! men känns lite konstigt att mamma ska komma hit till mig i san diego lite ovärkligt liksom.. men det kommer bli jätte bra! :) Vi ska hitta på massa saker..

Vi = du och jag

Kommentarer
Postat av: Mamma

Akta dig för rökningen...

2009-12-01 @ 09:19:46
Postat av: Carin

Du är speciell:)

Tur din mamma kommer och kollar till dig lite :)

Ha det bäst. Kram!

2009-12-01 @ 20:55:30
Postat av: Linnsan

Sjukt snygg kavaj.......

2009-12-07 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0