Äntligen är det fixat :)

Jaaaa stenen släppte från min mage när jag äntligen fick en praktikplats..det blev inte på jysk på backaplan utan istället på jysk i bäckebol...men nu spelar det inte så stor roll...jag har en praktikpltas och det är huvudsaken...ska dit och prata med butischefen på onsdag nästa vecka och prata om vad jag ska skriva mitt exarbete om..

Så när jag kom hem kände jag mig såå glad att jag var tvungen att gå ner och köpa mig en stor skål med godis!!! Mmmm så här på en torsdags eftermidda...






För övrigt har jag väldigt tråkigt....är van vid att alltid ha något i huvudet...plugg praktikplats ska fixas..alltid har man nått man ska tänka på..och då känns det som man har så mycket att göra..men nu när man inte har det...känns det lite tomt...jag har i stället väldigt tråkigt...Ska förästen jobba en dag denna helgen...på Hemtex...var ett bra tag sedan nu så det ska bli kul att komma dit och jobba... :) Tråkig tid bara 10-16 kan inte hitta på nått på fredag för man måste vara pigg på lördag morgon..och på lördag kväll...jo då kanske man kan hitta på nått...faktskt..får se vad som händer...jag är öppen för förslag..hehe..

Och alla drömmar vi har drömt, det vackra som vi nästan glömt, finns kvar och vi kan inte längre ljuga
du ropar och man hör din röst, du har ett ord som ger dig tröst

Kommentarer
Postat av: sofia

goooooooooodis..mumma mumma.

2009-02-19 @ 21:00:50
URL: http://bandstarter.blogg.ser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0