Söndag och inte bakis...

Nu har jag äntligen vaknat...kom hem vid fyra i natt är nog därför jag sov till kl 12 då jag fick ett sms...kollade på klockan och upps det är nog bäst att jag går upp så jag inte sover bort hela dagen. Såå gött jag är inte bakis fast jag drack rätt mycket igår..var nog för jag tog en tablett som är vätskeresättande. som jag fick jag sofia..innan vi bröjade dricka. Har precis ätit söndags frukos med pontus..mycket trevligt..

Kvällen blev lyckad med god indiskt mat och melodifestivalen..jag älskar melodifestivalen..men jag blev tuvär besviken iår...vet ej varför...men gillade inte rikigt upplägget...jaja...man kan inte vara nölj med allt.
Förfesten slutade med att alla bröjade prata engeslka...vi lekte en lek det var skit kul och jag fick träna på min engelska. ett tips för er som har svårt för något språk ladda upp med två cider och en drink sedan går det som rinnade vatten..man kan ALLT ;)

Nu ska ni få lite bilder får en trevliga kvällen!!



Mmmmm indiskt.... :) Daniel och Amanda fixar..





crazy girl with her new dress



Mina underbara vänner!!


sofia, jag och Daniel.




Skönt att bara få vara för en gångs skull.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0