Värme i Sverige!

Hela Sverge är fyld av värme, alla är nöjda och glada..även jag. Badat har jag gjort och även fått lite färg  på kroppen.
Jag jobbar på som vanligt på jysk, bland sängar, trädgårdsmöbler, svett och snälla kunder och bråkia kunder. I bland är det super kul men i bland kan det allt vara lite trögt också.
Idag därimot bestämmde jag mig att det skulle vara en bra dag helt änket en underbar dag, och dagen blev inte så dum ändå. Bara man ställer in sig på att det ska bli en bra dag. Kanske den personligen utveckingen inte var så dom ändå?!

Kom hem fårn jobbet vid halv 7 då blev det ett dopp i sjön, och sedan hem och åt räkor vet ej vem som var gladas vi (jag mamma och anna) eller kanske lille sigge som också värkade gilla räkor ;)

Sitter nu framför min dator som jag hämat från gbg, skönt att ha sin egen dator med egena saker, sitter och pratade med sofia på msn, tur msn finns, när man inte är i samma stad! :) hon dricker vin och jag bubbel vatten, inte lika kul kanske med bubbel vatten man jag har ju faktiskt en lillen kattunge att hålla koll på...haha..



Sminket kladdit och bikini på kl 22 på kvällen men men sån är jag ;)



Konstigt med sant!  :)



 

Kommentarer
Postat av: Carin

Gör inget...tycker om dig precis som du är :)

2009-07-10 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0