Händer allt på samma gång..

Sorry...känner mig hämsk att jag inte bloggat...men men som sagt har jag så mycket hänt så har inte hunnit det med....Men det största av allt är att jag har kommit in i USA!!!!!!!!!! :) är såå glad.....men känns lite ovärkligt faktsikt...när jag värkligen vet att jag ska dit.. Men det ska bli super kul!!

Håller på att träna på min press inför sista redovisningen på exsamensarbetet som jag ska ha i morgon kl 14. Förstår ni att min utbiling slutar på fredag. Två år går så fort tycker jag...Helt sjukt.. Men jag hoppas redovisingen går bra i morgon. Min tankte går såhär..när jag blir närvös, att om jag ska klara att flytta till san diego helt själv så ska väll en rodvisning på 20min vara en baggis...eller vad tycker ni?!

Helgen var lung och skön...Ville bara ladda inför redovisningen...så tog det lungt..men känns som dagarna blandas ihop..jag vet ej om det är fredag onsdag eller måndag...alla är som samma. På onsdag blir det super fest!!!! Sedan avslutning på fredag och på kvällen till stockholm för kusin Helena gifter sig....


På nya äventyr........


När som klockorna har stannat, och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga, det man längst i hjärtat vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0