Har jag sommarlov nu!?

I fredag stog jag min examen från Hadelsakademi, känns lite konstigt att två år gick så fort, avslutningen var super bröjade med vin och campang kl 10 på morgonen..forstsatte med midda och utdelning och betyg. Alla var jätte glada och stämningen var på topp! Mamma och pappa och anna var också där och firade mig. fick en guld ring, pengar till dator och en bok om Kalifonien! hehe. Känns super. En annan sak jag blev glad över, var mitte betyg på axsamensarbetet!! VG!! som jag kämpat så var det värt de! :)



Flocken vi håller ihop!!! Från dag 1 :) och sista dagen!!



Mitt efterlängtade betyg...



Pappa och mamma var med! :)



Dit ska jag!!!

Åkte till Stockholm på fredag eftermidda och där hela helgen på bröllop, Min kusin gifte dig, ett stort bröllop med god mat och trevligt sällskap!
Tyvärr var vädret skit regn regn och åter regn så mycket av stockholm fick vi inte se.

Idag har jag varit hos banken och ska snart till polisen, massa papper att fylla i inför resan...Sedan i morgon blir det kick off inför usa. Och på onsdag blir det Jysk igen...hehe mycket nu...

jag känner saknaden...när...


Kommentarer
Postat av: Carin

Ja nu har du sommarlov :)

2009-06-16 @ 17:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0