I morgon Hej då Handlesakademin..

Ja i morgon tar jag Exsamen från Handelsakademin här i gbg..känns lite konstigt att två år går så hilma fort. Men tänkt vad mycket som har hänt och så många nya vänner man fått...Helt otroligt. Kommer sakna skolan och kompisarna. Man har nog inte rikigt fattat att det är sluta ännu. Hade avslutingsfest i går på promen. hur mycsigt som hälst var det, med god mat och underbar utsikt. Tuvär hade jag inget batteri på kameran. Men sofia har bilder ska få några av henne. Men det blir senare.



I morgon sista dagen........


I morgon får vi alla våra betyg också. Känns underbat!!! :) Sedan efter det ska vi fira mig och mamma eftersom mamma fyller år i dag Grattis mamma igen, tyvärr får jag inte träffa henne idag..men vi firar ju imorgon..så slor vi i hop det..innan vi åker till stockholm.


Mamma fyller år idag!


Varför blir det alltid på fel tillfälle?! Hur ska jag klara de sedan?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack lille :-)

/mamman

2009-06-15 @ 13:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0