informations möte inför USA

Fick en skön sov morgon idag, sov i Hogstorp.. När vi ätit frukost så bröjade alexandra färga håret, tyvärr fick jag inte se hur det blev men tror nog det blev jätte bra!!

Mamma kom sedan och hämtade mig för att sedan åkta till gbg, eftersom jag skulle på informations möte om USA resan. Mycket att fixa innan avresa, boende, flyg, visum, försäkringar, körkort utomlands, bankkonto utomland..mm..
Nu ska jag bara ta kontakt med de andra som ska till samma skola och ort!

Satt och fundrarde på tråget tillbaka till uddevalla idag, Vad mycket som kan hända på ett år, eller flera år, alla sina val i livet och allt som händer och sker. Om man inte gjort på det viset vad hade hänt så. tankarna svävade förbi.
Så tänkte jag att de val jag gjort kändes bra att flytta till gbg, gå utbildningen, få distans från färgalanda/uddevalla. Men ändå kunna vara hemma när jag vill och känna vad skönt att komma hem. Nu hoppas jag att mitt val till usa blir lika bra. kändslan där inne finns ju, gör jag rätt eller kanske fel?! men mitt mål är att ligga på stranden i san diego i septemer, och då ska jag de oxå!



Gör dina egena val då blir det bäst!!

Jobb i morgon...kl 8..när bröjar alevaret inför sommaren.


två dagar kvar!! Sedan var dett ett år sedan...tiden går fort..

Kommentarer
Postat av: Carin

Du gör helt rätt val. San Diego nästa :)

2009-06-20 @ 09:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0