mycket jobb..men sigge är hemma nu! :)

Jupp Sigge har äntligen kommit till hede..En liten busig katt på många vis. Som gillar att leka med både leksaker och fötter, Jag har tagit jätte mycket bilder.. men tyvärr har jag ingen sladd så jag tänkte barr lägga upp en bild när han var 5veckor, så kommer mer bilder sedan.. Om ni tycker han är lik oskar beror det på att det är halv syskon :)

Mini plutt sigge

Har ägen tagit mitt första dopp iår! hehe ett i havet i fredags jag hoppade från trampolinen..är stålt ;) idag var jag och mamma och tog ett kvälls dopp på kink. Men jag var lite badkruka så blev inte så jätte långt dopp.
Annars jobbar jag på jysk, fattar inte hur mycket kunder det kan vara på samma gång, man springer försöker hjälpa alla kunder på en och samma gång. Varför är inte kunderna ute och solar och badar?! Förstår inte..

I morgon ska jag till Gbg och fixa med lägenheten hämta min kläder, dator och lite annat. gå till cis och fixa ännu papper till usa. Ska köra själv..gillar inte rikigt de att köra till gbg, men men måste man så måste man. Ska träffa sofia i morgon oxå ska bli roligt! vi ska ta en fika! :)

Ligger nu och lyssnar på musik tänker på massa saker...som vi hoppar över här i bloggen..men ska inte lägga ut hela sitt liv här i bloggen har jag hört..hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är otroligt söt lille Sigge. Ser fram emot att få se fler bilder på honom. Kram!

2009-06-29 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0