Äntligen 5,5kg lättare

Mitt Mål är klarat!! Nu har jag gått ner 5,5kg och 12cm runt magen! Beach 2009 her I come!! Hehe.. Är så glad! Så efter praktiken åkte jag in till stan och mötte upp amanda Vi köpte oss var sin glass och firade med. Har inte ätit glass på jätte länge. Jag är mätt fortfarade efter den. Nu ska jag bara hålla detta men det tror jag att jag fixar för nu vet jag ju precis vad som är bra att äta och hur mycket jag får äta.


                                                                                Mjukglass första på 2månader....

Var även och kollade in lite skor, Har tänkt att köpa ett par men vet inte riktigt vilka ännu.

Måste ju berätta om festen i lördags, Det blev en hel lyckade fest hos sandra och robin...Attats skit att ingen hade kamera bara. Så det blev ju inga kort. eller vem vet det kanske finns bara jag som inte vet. Blev många i tvåan runt 25-30st var vi balndat med dalslämningar,buhusläningar och skåne killar. Blev en skön mix. :)

Söndagen gick åt till att sova sova och sova. Sedan ta bussen,tåget till Göteborg igen.

Och nu väntar en hård vecka med jobb och plugg.....

Man inser saker man kanske inte visste innan....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis, vad duktig du är! :)

2009-05-04 @ 20:02:17
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: De va gott med glass

2009-05-04 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0