OSKAR!!! :(

Jag fattar de inte......Mamma ringde nu och berättade...kan inte förstå att det har hänt...För bara tre dagar sedan var han i min famn och lekte med sina leksaker. Oskar är DÖD...hade inte änns fyllt ett år skulle göra de på lördag ... Min lille unge...Ush vad hämskt de är.....Han hade hoppat upp för att leka i en elstolpe all ström hade stängt av sig i alla hus runt om kring..pappa ringde vattenfall de kom och kollade upp stolpen och vem satt där jo lilla osken..:(...Jag är såååå ledsen....:(




   
Oskar kolla in katter.....   Föstar dagen hemma..  Leker!!! :)                           sover....



Ledsen......

Kommentarer
Postat av: Camilla

stackars liten.. :(

2009-05-06 @ 18:06:13
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Carin

Vet inte vad jag ska säga. Stackars er alla. Kram!

2009-05-06 @ 18:21:01
Postat av: Ditt barn

Stackars mammma det var ju otur. kommer snart o kramar diggg

2009-05-10 @ 05:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0