Resa beställt!

Jupp då hade man beställt en resa till spanien då! :) hehe Kul ska det bli åker i v.31 mitt i sommaren så fatta varmt och skönt de är då..Kommer bli skönt att få vila upp sig efter exarbete, praktik och sommarjobb.. Ska dit med Alexandra, Jasmina, Pedro och alexander! Så jag vet ju vem som kommer bli mina tolker.. Vem vet jag kanske lära mig lite spanska oxå. får vi hoppas!


Me like!! :)

Nu ska jag carin och emma gå och äta lunch..för dom är och hälsar på..Ska till ikea sedan och sedan ska jag hem till färgelanda..

Kom på nått bra...


Kommentarer
Postat av: Amanda

vill oxå följa med, kan du inte packa ner mig i en väska eller nått?

2009-05-15 @ 10:54:39
URL: http://mandizens.blogg.se/
Postat av: Marie

Jo klart jag kan..du är ju så liten..så det kan jag nog fixa :) hehe

2009-05-15 @ 21:26:11
Postat av: Carin

Ulf har köpt spansk språkkurs på cd-skivor. Du får gärna låna :)

2009-05-16 @ 11:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0