Nytt läge...ingen skog här inte..

Hemma i dalsland är jag nu. Skönt att bara få gå ut på gräset och njuta av solen. Åkte till alexandra på onsdag kväll sedan var jag med dom hela torsdagen. Vi tog det bara lungt jag solade låg och pressade hela dagen , men var ändå lika blek ändå. medan alexandra, pedro och barnen satt ute i typ 30min och var redan bruna...fusk kallas de..



Jasmina och jag i solen!! :)

Idag har jag och mamma varite på promenad två gånger...:) för att få ner mitt hg..hehe.. Mamma har även färgat mitt hår idag med...mera blond kommer kort på de... Sedan när vi ätit åkte jag till sissi i Uddevalla jupp hon har fått hon har fått sin lägenhet nu. Den var super fin! jag tror hon kommer trivas super bra! I morgon ska den invigas jag kommer få den stora äran att få vara med och sova där!



Ser hon inte nöjd ut i sin nya fina soffa?? :)

I morgon väntar en nya hälig solig dag i Dalsland, Ska på kvällen på fest till Sandra och Robin det kommer bli najs!!

1maj välkommen.....jag är en glad flicka!!

Kommentarer
Postat av: ale

jätte söt kort på dig och jasmina

2009-05-02 @ 11:35:06
Postat av: Marie

Mmm visst är de :)

2009-05-03 @ 11:20:42
Postat av: sisssi

å sikken invigning de blev;)

2009-05-03 @ 14:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0