Moon...

hej hopp...har precis kommit hem från att varit på bio jag såg filmen New Moon, mina rommie hade väntar jätte länge på den, jag hade inte sett ettan..men de sa att det okej ändå, så jag gick med och jag tyckte de var bra! inte den bästa film jag sett men den var ändå kul att ha sett!! Tänkte på en sak, när jag satt där i bion att jag fattade nästan alla ord...kändes väldigt bra! :)
Det är bokat nu!!! LA VEGAS! Ska bli sååå himla kul!! ska åka med tre tjejer jenny sverige, Louise sverige och Helene Norge! Jag tror att vi kommer få jätte kul, tre galena blondiner kan det bli bättre..haha
Jaa ni kan ju se från bilden..hahaha
du vet att

Kommentarer
Postat av: Carin

Ni kommer säkert få toppenkul....glöm inte en varning till alla Las Vegasbor...:)

2009-11-26 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0