trött

livet i San Diego fortsätter...jag har börjat bli lite tröttare än vanligt men tror att det beror på att vi aldrig kopplar av och att det alltid är folk omkring mig. när man bor med tre andra så för man ju aldrig varit riktigt själv..då säger kroppen till och denna veckan har jag varit jätte jätte trött.
Veckorna går fort nästa vecka startar v.8 i skolan och v.10 slutar jag första pedroden. Då kommer mamma och hälsa på! :) ska vi hitta på massa av saker.
förästen så har vi fixat bode bord och stolar och en soffa nu, så efter en månads tid har vi ätit på golvet, men nu kan vi sitta vid ett bord. jag är glad!! hehe
Idag har och också varit trött som vanligt..eftersom det var en hård kväll i går. så idag har jag relaxat vid polen. nu kan vi få se lite bilder från utomhus! :)
Skönt att kunna ligga vid polen även om det är November!!! hehe
Våran underbara jaquti!!
svår bild men bakom är i allefall grillplatsen
Här kan man spela vollyboll om man vill!
Nu ska jag fortsätta ligga i min säng och lyssna på musik....
Want to sleep next to you

Kommentarer
Postat av: Mamman

Skulle inte du ta det lugnt denna helgen??

2009-11-16 @ 08:03:43
Postat av: Amanda

hey hey

Hard and take it easy when so much fun things to do. But you must not forget to take care of yourself. xoxo:)

2009-11-16 @ 11:58:59
URL: http://mandizens.blogg.se/
Postat av: Carin

Kul att du uppdaterat.

Du var lite lugn på fredag kväll i alla fall...min lördag morgon :) Det ser helt underbart ut med poolen. Hade gärna tillbringat massor med tid där.

Kram kram!

2009-11-16 @ 19:56:09
Postat av: Pontus

Hoppas du har det grejt därborta. Du får komma och besöka oss i Sannegårdshamnen när du kommer hem. Kram kram

2009-11-21 @ 20:00:53
URL: http://forza-glenn.blogspot.com
Postat av: Marie

Pontus jag lovar att jag ska komma och hälsa på dig! kommer kännas konstigt att komma hem och du inte är där...

2009-11-22 @ 09:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0