engelska är svåååårt

skolan startade med full fart, har redan fått fyra läxor, massa böcker att köpa som är svin dyra. Engelskan är super svår, det ända jag gillar är att prata, gramatiken gillar jag inte, det går liksom inte in i huvudet, plus att jag inte kan alla ord. jag har ju en ordbok men om jag ska använda den till varje ord tar de ju hela dagen.
Lägenhets letade går sisådär...hoppas jag hittar något snart.
Igår efter skolan tog vi oss en liten utflykt till down town där jag hittade en as snygg väska och ett par skor. Sedan blev det mat på ett jätte mysigt ställe..
lite mörk bild kanske... men tjejerna på stan i Down town!!
Högt hus!!
Yeeee jag kan flyga jag är inte rädd...;)
Väntar på maten.....
Nu forsätter pluggande och lägenhets letade...

in my mind all the time

Kommentarer
Postat av: Margareta

Heja på - du fixar det här. Ibland är det lättare och går snabbare att slå i lexikon på Internet. Det finns ett jättebra lexikon som heter tyda.se som snabbt översätter från engelska till svenska. Vi har support för dig här hemma om du behöver hjälp med förklaringar.

2009-10-01 @ 12:27:07
Postat av: Carin

Du kommer att fixa allt:)

Snacka om höghus. Ha det bäst. Kram!

2009-10-01 @ 21:24:27
Postat av: Mamman

Har det blivit kallare nu? Ni har ju både byxor och tjock tröja på.

2009-10-01 @ 22:47:22
Postat av: Jennie

Du är så cool Marie!!! Detta kommer du att fixa galant. Tänker på dig och är riktigt avundsjuk på alla härliga standbilder :) Stor kram

2009-10-02 @ 21:22:01
Postat av: Linn o sissi

Du vi har tängt att skaffa ett abonemang vilket är billigast så vi kan ringa dig???????

2009-10-07 @ 13:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0