Nytt boende

Jag upptaterar idag med lite bilder från våran lägenhet! för tillfället har vi bara fyra sängar och fyra små bord från ikea, men hoppas på med möbler i helgen! vi har i allefall någon stans att sova. Äter gör vi som kinerna på golvet med våra små bord..hehe..men jag är glad i allefall nu bor vi tjejer ihop det är det viktigaste.
Ska väll snart ha inflyttnings fest också...någon som vill komma?? :) Ni är bjudna! Har även kollat in poolen, gymet och tvättstugan allt såg bra ut, men tog tuvärr inga kort.
Åååååååååå jag blir så tröttt...jag har "lånat" grannens internet, och det vill inte funka som jag vill inga bilder funkar att ladda upp, får försöka en annan dag..
Hoppas alla har det bra hemma i kylan!!





Man vet, man bara vet

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag vill själklart komma på fest :)

2009-10-16 @ 21:51:02
Postat av: Mamman

Jag kommer också. Fredagen den 4 dec var det väl?

2009-10-17 @ 09:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0