första veckan skolan

Jupp då var första skolveckan avkladrad, första veckan var bara introktion de hade mycket infromation om skolan, San diego, och hela usa. Första dagen hade vi tre prov, bara för att vi skulle få reda på vilken nivå av engelska vi behövde. Och sedan har vi nu fått våra klasser efter det. Men våra riktiga letioner bröjar inte förrän på måndag.
Jag gillar skolan lärarna värkar helt okej, men det är bara folk från asien typ, har kanske sett 10-20stycken som inte är från asien. Så det är inte så kul...men men kommer nog lösa sig.
Annars denna veckan har jag varit och shoppat var på ett stort shopping centrum, men åkte dit efter skolan så var inte där på lång tid. Men jag hann handla lite ändå. I torsdag var jag ledig. Då log jag vid poolen hela dagen!! Ååå vad varmt och skönt de var! På kvällen sedan fick vi till ett ute ställe uppe på ett stort tak, på taket fanns det en pool, en stort fat på var eld i, allt var väldigt lyxigt.
Idag är alla vädligt sega och vi gör så lite som möjligt. Jag sitter här på intenet för att kolla efter lägenheter.
poolen och jag!
På tak festen! :)
Nu forsätter mitt lägenhets letade!

önskar att du var här med mig!!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Har du kollat här

http://sandiego.craigslist.org/apa/

2009-09-26 @ 10:16:05
Postat av: Carin

Lycka till i letandet:) Kram!

2009-09-27 @ 09:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0