hur bor jag?

Tänkte att ni kanske ville se lite bilder från hur min lägenhet ser ut. därför har jag nu tagit lite bilder för att visa mitt boende. här jag ska bo första månaden. Idag bestämde jag mig för att inte göra nått, en skön onsdag att inte göra något på. Gick upp väldigt sent tog en lång dusch. Jag hade i min tankte iudag att jag skulle ta mig till affären fött att fixa block till skolan, om vi har i sverige brukar det ju finnas i mat affären men icke här. Så det blir morgon dagen projekt tror att det säkerligen finns inne på skolområdet. Måste ändå till skolan för att skriva ut lite saker. Var i skolan i går och kollade med Brasilanen och kinesen. Kollade lite mer denna gången och oj vad stort det är gick in i bibloketet som var på 8 våningar...:P i byggnaden där alla resturamnger låg var det fyra våningar. sedan finns det affärer och oilka byggnader över allt.
Vet ej vad som är med mig, för jag känner mig stressad hela tiden inne i hjäran, om jag gör något är jag stressad för de och som idag att jag inte gör något är jag stressad för de...vet inte vad som är med mig. men kanske inte är så kontigt när man flyttar till ett helt nytt land och hel ny stad.
Jag och christine har varit med varnada idag, det är tjejen från kina vi kan ungeför lika mycket engelska så vi försöker att komunensera på mycket som de går, men hjälp av kroppspråk och gooogel översännings pogram, så går de rätt okej.
christine i våran ena soffa :)
Ja och min ikea fint! (förlåt jysk, men jysk hade finnas hade jag gått dit)
vårat kök!
Min säng!!
mitt och brasilanskans badrum!
Hoppas alla har de bra hemma!!
you help me even if you're not here

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra att du lägger upp bilder!!!!!!!!!



Vad lagar du för mat?

2009-09-17 @ 11:17:27
Postat av: Mamman

Stressen kommer nog av allt det nya. Många nya intryck. Försök slappna av med lite skön musik i sängen utan att tänka på någonting alls.

2009-09-17 @ 12:32:16
Postat av: Virre

Va kul att du uppdaterar så ofta!! Fortsätt så!

2009-09-17 @ 20:12:35
Postat av: Amanda

Kul att du lägger upp bilder så man får se hur du har det :) kramar.

2009-09-17 @ 20:41:26
URL: http://mandizens.blogg.se/
Postat av: Carin

Jättekul att få följa hur du har det både med text och bilder. Lägenheten ser jättefin ut, fint kök och skön soffa. Kram!

2009-09-17 @ 21:55:22
Postat av: marie

kul att se att så många läser min blogg!! :)

2009-09-18 @ 04:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0