2010!!

Gott nytt år!!! Hoppas alla hade det jätte bra både på nyår och på jul!!
Själv är jag nyss hemkommen från Las Vegas där jag firade nyår med mina vänner. Var jätte roligt, har varit en jätte kul vecka. Julen här i San diego blev super bra, vi hade en stor midda med många gäster, julskinka, jansson, ägg och allt vad en svensk jul har sedan var det frukter, risotto, brasials godis och allt vad det brukar ha när de är jul. Efter julafton åkte jag, loren hennes mamma och camila till L.A det är därför jag inte har upptaterat på ett bra dag, har inte rikigt haft tid. Vi var och kollade in Madamtysos, L.A ink, och Disnyland. Disnyland var en av julklapparna jag fick av mamma och pappa, tack! :) Det var sååå roligt, fick se alla karkterere i en parad, åka olika bergdalbanor, se musses hus, leta efter nemo. och masssa mera saker. Efter fyra dagar i L.A bar de av till Las Vegas där nyårs firade väntade, OMG, vad folk det var där. går inte att beskriva, full fest och alla männskor var super glada. Vaknade upp igår super trött, vi körde hem till San deigo och SOV..haha
Kolla in hur jag hade de...kicka på länken VEGAS

Nytt år men inga löften, 2010 känns som att de kommer bli ett bra år, mitt lyckonummer är ju 10, så det kan ju inte bli bettre, men men. har ju bara gått två dagar så vi får väll se...

Man börjar tänka på massa saker, att jag har de faktiskt riktigt bra här, så klart saknar jag ALLA hemma och i bland kan det vara skit jobbigt och man vill bara hem och i bland vill man stanna här för evigt, kändslorna hoppar fram och tillbaka. Men jag saknar inte sverige som land. Sverige och USA är väldigt olika på många sätt men även vädligt lika också. Känns som vi har lite samma kultur, om man gämför tillexempel med syd america eller afrika. Men varför de är så, beror på att svergie härmar USA i allt, så det är ju inte så konstigt.

Nu blir de sova för min del, medan ni i sverige precis har vaknat upp, Tack för alla fina julkort och presenter ni har skickat, jag är super glad och känner verkligen att ni tänker på mig. Saknar er i massor!
2010 välkommen, här kommer jag....

Happy!!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Du ser verkligen glad ut på riktigt. Som en älva!

Kramis

2010-01-03 @ 17:42:41
Postat av: Carin

Gott Nytt År!

Jättefint kort på dig.

2010-01-07 @ 00:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0