Helg, måndag med hämtning av nycklar

Veckorna går fort framåt. Helgen blev det jobb på lördagen sedan åkte jag till hogstorp för att fixa sangria. Drack och umgis med alexandra pedro och deras två kompisar. Kvällen slutade nog inte så bästa sätt kanske, men det var ändå trevligt. Igår bakade jag jasmina och alexander muffins och sedan åkte jag till kalas carro min kusin fyllde 20år och som present blev så klart presentkort på mitt jobb Systembolaget kan de inte passa bra när man fyller 20år! :)

För tillfället HATAR jag min hud.....och kropp, fullt av prickar i ansiket ser ut som en balnding av alergi och finner. Blir galen. För jag känner mig inte fin kan inte andvända smik för så klirar de och utan ser jag ut som ett lik eftersom jag inte har solat på så länge. Jenny som kompis från usa hon är Brasilien nu den lyckosen och solar och har de bra. Jag är hemma i kalla svierge. Snart ska jag dra mig ner till uddevalla och sedan blir de en tripp till Göteborg för att hämta nya nycklar till min "nya" lägenhet. Sedan kanske jag hinner se min lilla sissi också som har blivit göteborgare på gamla dar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0